Juu se taas lähti uusi viikko käyntiin, ja sehän tietää sitä että saa tämän viikon vielä viettää kotona rauhassa ja valmistautua 2 kk kestävän työssäoppimiseen. Hommia kyllä riittää, ei sen työharjoittelun kantilta, vaan muuten. Tänään saadaan viedä rojut sinne Bonuskirpparille Itsenäisyydenkadulle, johan niitä on tuossa jo kerääntynyt ja katsottu...Hinnoilteltukin on alustavasti, kohta lähdemmä käymähän siellä paikan päällä hakemassa niitä semmoisia hintalappuja.

Eilen oli kyllä kaamee päivä. Oltiin torstaina lähdetty anoppilaan Luopioisiin ja eilen tultiin pois sieltä. Heti eilen aamusta armas mieheni alkoi kiukutella, minä kun passuutan häntä koko ajan... "tee tätä, tee tota, mee sinne, tuu tänne"...Semmonen kai mä sitten oon. Höh.
Ja sit myöhemmin eilen alkoi mua v*tuttaa suunnattomasti, ensinnäkin tämä tietokone, kun mieheni pikkuveli sai myytyä kuningasidean miehelleni, että laita siihen koneeseen tommonen dvd-asema tai mikä-lie-olikaan, ja sitten tuumasta toimehen, ja sehän ei luonnollisestikaan ollut yhteensopiva tämän masiinan kanssa, ja arvatkaas kuinka kävi!? Koko hemmetin masiina delas. Kovalevy paskana jne. Kaikki tiedostot lensi taivaan tuuliin, eniten harmittaa ne lähes 2000 valokuvaa mitkä häipy, voi nakki ja makkara että jyrsii!!! Jokuhan toki voi tähän kommentoida että ois kantsinu tallentaa ne vaikka rompulle, juu niin vois mut nyt se on vähän myöhästä kun on jo paskat housussa niin sanotusti!!! AAARGH!
No juu tuli se mieheni kyseinen pikkuveli sit eilen käymään täällä meillä ja kun olin pahalla päällä valmiiksi, sai sekin poika sitten oman osansa mun kiukusta. Pyysin kyllä anteeksi välittömästi, ja ilmeisesti sainkin anteeksi, mutta poika lähti aika nopeasti tuon tilanteen jälkeen. No, jokatapauksessa ne kuvat(tomat) tosiaan kirvoo mua ja rajusti!

Sain sit tehtyä yhden tumpun lähes tulkoon kokonaan eilen. Edellisistä tumpuista onkin jo kulunut jonniin verran aikaa, ja sen kyllä huomas tästä eilisestä versiosta. Pattiin sekin ottaa.

Joo tuntuu taas siltä että tääkin päivä on yhtä valitusta, onnex on tää vuodatus.net että voi ihan sananmukasesti vuodattaa.
Jep. Nyt mä lähen hakeen niitä hintalappuja, tättärää!